Termene și condiții

XXXLutz - Termeni de utilizare pentru "Cont Client" și Termeni de vânzare

Utilizarea zonei înregistrate "Cont Client" de pe acest site web (https://xxxlutz.ro) ("Site web"), precum și achiziționarea și livrarea de produse prin intermediul magazinului nostru online de pe acest Site web fac obiectul acestor termeni și condiții ("Termeni și Condiții").
Reglementările din partea A "Termeni de vânzare" se aplică tuturor utilizatorilor care achiziționează
produse prin intermediul magazinului nostru online de pe Site-ul web.
Prevederile din partea B "Termeni de utilizare pentru Cont Client" se aplică tuturor utilizatorilor care s-au înregistrat pentru un Cont de Utilizator pentru "Cont Client" pe Site-ul web.

Partea A: Condiții de vânzare

Condiții contractuale generale

PENTRU COMENZI PE www.xxxlutz.ro

XXXLutz Mobilier SRL
Strada Comerțului Nr. 1, 077090 Domnești, Ilfov
E-mail: [email protected]
Telefon: 0040 (0) 031 631 8546
Vă rugăm să trimiteți la adresa: [email protected] solicitările de informații cu privire la comenzile efectuate pe www.xxxlutz.ro care se află în curs de procesare

A. PREVEDERI GENERALE

A.1. Mai jos veți găsi CONDIȚIILE CONTRACTUALE GENERALE (denumite în continuare „CCG”), care se aplică tuturor comenzilor efectuate în magazinul online având domeniul de internet www.xxxlutz.ro (denumit în cele ce urmează „MAGAZIN ONLINE”) (Secțiunea B).

A.2. Pe fondul cerințelor legale obligatorii, CCG conțin de asemenea diverse informații privind drepturile speciale ale consumatorilor în legătură cu contractele încheiate prin intermediul MAGAZINULUI ONLINE (Secțiunea C).

A.3. Protecția datelor

A.3.1. Informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal, inclusiv informațiile privind utilizarea modulelor cookie, se găsesc în notificarea noastră privind protecția datelor și în setările noastre privind modulele cookie. Puteți accesa setările modulelor cookie în partea de jos a acestei pagini.

Dacă aveți întrebări referitoare la protecția datelor, vă rugăm să le adresați către: [email protected]

A.3.2. După caz, putem utiliza datele cu caracter personal referitoare la achiziția dumneavoastră de la noi, pe care le-am primit de la dumneavoastră sau prin intermediul modulelor cookie, într-o formă agregată, așadar compilată, în scopul de a măsura gradul de acoperire în termeni de marketing și de a ne optimiza site-ul web.

A.4. Pentru a facilita parcurgerea mai ușoară a textului, CCG cuprinde diverse abrevieri:
„CONSUMATOR“, în sensul prezentelor CCG și în conformitate cu prevederile art. 2 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor („OG 21/1992”), este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. În schimb, un „OPERATOR ECONOMIC“, astfel cum este definit în art. 2 din OG 21/1992, este o persoană fizică sau juridică autorizată, care, în cadrul activităţii sale profesionale, fabrică, importă, transportă sau comercializează produse ori părţi din acestea sau prestează servicii, deci încheie acte juridice în scopul desfășurării activității sale comerciale.
Termenul „CLIENT(I)” se referă atât la CONSUMATOR(I), cât și la OPERTOR(I) ECONOMIC(I).
XXXLutz Mobilier SRL, care îndeplinește toate prestațiile potrivit comenzilor prin intermediul MAGAZINULUI ONLINE, este denumită în cele ce urmează „XXXLUTZ”.

A.5. În cazul în care aveți nelămuriri, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Adresa de e-mail și numărul de telefon sunt specificate la începutul CCG.

A.6. Vă rugăm să trimiteți solicitările și întrebările dumneavoastră privind comenzile în curs de procesare exclusiv prin e-mail, la următoarea adresă: [email protected]

VĂ DORIM SĂ VĂ BUCURAȚI DIN PLIN DE NOILE DUMNEAVOASTRĂ ARTICOLE DE MOBILIER ȘI ACCESORII!

B. CONDIȚII

B.1. APLICABILITATE

B.1.1. Prevederile prezentelor CCG (în versiunea în vigoare la momentul încheierii contractului) se aplică tuturor contractelor încheiate prin intermediul MAGAZINULUI ONLINE. XXXLutz își rezervă dreptul de a modifica în orice moment prezentele CCG. Orice modificare a CCG va intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate în MAGAZINUL ONLINE ulterior publicării acestor modificări in MAGAZINUL ONLINE. Vă rugăm să verificați secțiunea privind CCG din MAGAZINUL ONLINE înainte de plasarea fiecărei comenzi, întrucât este posibil să fi avut loc modificări ale CCG de la ultima vizită în MAGAZINUL ONLINE. Pentru a putea fi considerate valide, modificările asupra CCG trebuie să fie confirmate de către personalul cu drept de reprezentare din cadrul XXXLUTZ, care este înregistrat ca atare la Registrul Comerțului, iar modificările sunt valabile numai pentru cazul comercial specific dat. Niciun alt angajat al XXXLUTZ nu are dreptul de a conveni modificări asupra CCG. Condițiile contractuale diferite ale CLIENTULUI și/sau acordurile în subsidiar nu sunt recunoscute de XXXLUTZ, chiar dacă nu sunt respinse în mod expres.

B.1.2. Ofertele din MAGAZINUL ONLINE se aplică exclusiv comenzilor efectuate în acesta. Ofertele se adresează atât CONSUMATORILOR, cât și OPERATORILOR ECONOMICI.

B.1.3. Comenzile pot fi efectuate numai de către persoane care au împlinit deja vârsta de 18 ani. Persoanele care nu au împlinit încă vârsta de 18 ani au nevoie de consimțământul reprezentantului lor legal.

B.1.4. Informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal, inclusiv informațiile privind utilizarea modulelor cookie, precum și orice document la care se face trimitere in CCG, sunt parte integrantă a prezentelor CCG. Prin acceptarea prezentelor CCG, CLIENTUL consimte că a luat la cunoștință de și a acceptat inclusiv informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal, informațiile privind utilizarea modulelor cookie, precum și orice alt document la care se face trimitere in prezentele CCG, CLIENTULUI nefiindu-i permisă utilizarea MAGAZINULUI ONLINE dacă nu a acceptat prezentele CCG.

B.2. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

B.2.1. Nicio ofertă din MAGAZINUL ONLINE nu constituie ofertă de încheiere a unui contract de vânzare-cumpărare, ci doar o invitație neangajantă de a face o astfel de ofertă. CLIENTUL face către XXXLUTZ (în calitate de destinatar al ofertei) o ofertă angajantă pentru sine doar după ce a finalizat cu succes PROCEDURA DE COMANDĂ prevăzută în MAGAZINUL ONLINE - care este descrisă detaliat la punctul B.2.2. de mai jos.
B.2.2. PROCEDURA DE COMANDĂ în MAGAZINUL ONLINE:
a. Selectarea produsului (produselor) în MAGAZINUL ONLINE
b. Selectarea produsului făcând clic pe „ADAUGĂ ÎN COȘ”
c. Verificarea coșului de cumpărături și selectarea termenilor și a condițiilor de livrare („ridicare de către CLIENT”, „livrare” sau „livrare și montaj”).
d. Confirmare făcând clic pe butonul „COMANDĂ”.
e. Introducerea adresei, a informațiilor de plată/selectarea modalității dorite de plată (a se vedea punctul B.4 de mai jos) și a eventualelor coduri de voucher sau vouchere de reducere/promoționale.
f. După ce faceți clic pe butonul „CONTINUĂ”, aveți încă o ocazie de a verifica și corecta datele introduse.
g. Trimiterea comenzii angajante prin apăsarea butonului „CUMPĂRĂ ACUM”.

B.2.3. CLIENTUL poate corecta erorile de introducere a datelor oricând înainte de transmiterea comenzii angajante, făcând clic pe câmpul de date care trebuie corectat și modificând datele introduse sau utilizând butonul „Înapoi“ prevăzut în browserul de Internet utilizat de acesta, pentru a reveni la pagina de Internet în care s-au introdus datele. Prin închiderea browserului de Internet, CLIENTUL poate anula procesul de comandă în orice moment. Prin finalizarea comenzii, CLIENTUL garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte, în caz contrar CLIENTUL fiind responsabil pentru orice consecințe determinate de aceste erori (livrarea întârziată a produselor/furnizarea serviciilor, livrarea către o altă adresă a produsele etc.)

B.2.4. (1) După primirea acestei comenzi online (”Comanda”), XXXLUTZ transmite prin e-mail CLIENTULUI o confirmare de primire a comenzii (”Confirmare de Primire”). Confirmarea de Primire nu reprezintă acceptarea comenzii si nici incheierea contractului la distanta, ci reprezinta doar o informare in ce priveste primirea comenzii emise de Client, de catre XXXLUTZ.
(2) Comanda se consideră validă si contractul incheiat numai la data transmiterii catre CLIENT, de catre XXXLUTZ, prin e-mai, a unei confirmarii ce precizeaza ca produsele au fost expediate (”Confirmare de Comanda”), moment la care are loc intrarea în vigoare a contractului încheiat între XXXLUTZ și CLIENT. In lipsa transmiterii Confirmarii de Comanda, nu opereaza acceptarea tacita a Comenzii si nici nu se poate interpreta in niciun fel ca intre parti a intervenit un contract.
(3) CLIENTul poate anula oricand, conform optiunii sale, total sau partial, Comanda confirmata prin Confirmarea de Comanda, prin comunicarea acestei intenții de anulare, prin e-mail, la adresa: [email protected], insa daca anularea are loc dupa expirarea unui termen de o zi lucratoare de la data transmiterii Confirmarii de Comanda, aceasta anulare va implica plata de catre CLIENT a costului de transport a bunurilor ce fac obiectul anularii, conform Confirmarii de Primire.

B.2.5. Din motive de securitate, datele de comandă ale CLIENTULUI nu mai sunt accesibile prin Internet, ci sunt stocate electronic de către XXXLUTZ. În cazul în care CLIENTUL a înregistrat un cont de client în MAGAZINUL ONLINE, acesta poate vizualiza oricând datele de comandă prin intermediul contului său de client.

B.2.6. XXXLutz își rezervă dreptul de a refuza comenzile, de exemplu, în cazul oricărei suspiciuni de abuz de lege, rea-credință, fraudă, scopuri comerciale inacceptabile, în cazul în care un anumit produs și/sau un serviciu este epuizat sau indisponibil, acolo unde există o eroare în prețul sau descrierea produsului sau serviciului sau în cazul în care există dificultăți în respectarea unui termen limită de livrare. În cazul în care XXXLutz nu poate accepta comanda, XXXLutz va informa CLIENTUL și nu va încasa de la CLIENT prețul pentru produsul sau serviciul respectiv. XXXLutz își rezervă dreptul de a contacta autoritățile competente ca parte a prevenirii producerii a unei fraudei.

B.2.7. Prin derogare de la prevederile Codului Civil, dacă Operatorul Economic /Clientul folosește clauze standard de achiziție, contractul nu se va considera incheiat pe baza clauzelor standard comune în substanța lor, XXXLUTZ neintenționînd să fie ținut de un astfel de contract.

B.2.8 Contractul va fi reprezentat de Comanda si Confirmarea Comenzii care va prevala fata de Comanda in cazul in care exista neconcordante intre cele doua documente. Contractul include toate elementele asupra carora partile au agreat, inclusiv elementele secundare ale contractului. Partile confirma ca nu exista elemente secundare cu privire la care partile nu au agreat. Partile confirma de asemenea ca inteleg sa nu aplice in contractul dintre ele clauzele obisnuite dintr-un contract decat daca acestea sunt precizate expres in prezentul document sau in Confirmarea de Comanda. Partile de asmenea confirma faptul ca nu se vor aplica contractului dintre ele urmarile pe care practica,uzantele sau echitatea le dau unui astfel de tip de contract.

B.2.9. Clientul isi asuma riscul schimbarii imprejurarilor in care a contractat.

B.3. PREȚURILE

B.3.1. Prețurile indicate în MAGAZINUL ONLINE sunt exprimate în RON, sunt în sumă brută și includ TVA legală aplicabilă.

B.3.2. Pentru fiecare livrare se percepe în plus, pe lângă prețul plătit pentru produs, taxa de expediere notificată CLIENTULUI în MAGAZINUL ONLINE înainte de efectuarea comenzii.

B.3.3. Pentru comenzile plasate online nu este disponibil serviciul de montare/asamblare.

B.3.4 XXXLUTZ atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale website- ului sau erori, prețul afișat pe website poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, XXXLUTZ va informa CLIENTUL asupra prețului corect, de îndată ce observă această eroare și se va da posibilitatea CLIENTULUI de a își retrage comanda sau de a o re-confirma având în vedere noul preț. În cazul în care XXXLUTZ nu poate contacta CLIENTUL din motive ce nu sunt in controlul XXXLUTZ sau CLIENTUL nu răspunde la solicitarea XXXLUTZ în termen de 3 zile, XXXLUTZ poate considera Comanda anulată cu notificarea Clientului in acest sens și rambursarea sumei încasate în legătura cu respectiva Comandă.

B.4. MODALITĂȚI DE PLATĂ

B.4.1. XXXLUTZ acceptă mai multe modalități de plată, pe care CLIENTUL este în principiu liber să le aleagă în cadrul procesului de comandă. Acestea sunt, virement bancar sau depunere numerar in contul XXXLUTZ Mobilier SRL, plata prin card de debit sau card de credit:

Plată online cu carduri de debit Card Visa/Mastercard

Plată online cu carduri în rate fără dobândă:
  • Plata în rate este posibilă cu orice card de credit prin Splitit, pentru comenzile cu o valoare minimă de 350,-RON, în 2, 3, 6 sau 12 rate. Splitit este un furnizor de tehnologie, partener contractual al XXXLutz Mobilier SRL și furnizează platforma pentru plăți în rate.
Plătiți online, în siguranță și comod cu cardul dumneavoastră prin procesatorul de plăți Adyen NV, Amsterdam, The Netherlands ("Adyen").
Puteți accesa detalii despre datele procesate și politica de protecție a datelor aici: https://www.adyen.com/policies-and-disclaimer/privacy-policy

Cod IBAN: RO61 RNCB 0090 1018 8866 0001

Plata prin Google Pay: GOOGLE PAY este un sistem de plată de la Google care permite CLIENTULUI să plătească cu metodele de plată stocate în contul său Google (cum ar fi carduri de debit, carduri de credit sau PAYPAL) rapid, ușor și în siguranță.
Termene și Condiții GOOGLE PAY: https://payments.google.com/payments/apis-secure/u/0/get_legal_document?ldo=0&ldt=buyertos&ldr=RO

Plata prin Apple Pay: Deținătorii unui dispozitiv Apple (compatibil) pot utiliza metoda de plată APPLE PAY. Dacă selectați APPLE PAY, plata achiziției se efectuează rapid și în siguranță prin intermediul cardului de debit sau de credit adăugat în aplicația Wallet.

Plata se consideră efectuată la data la care contul XXXLUTZ a fost creditat cu suma respectivă.

Totuși, la fiecare comandă, XXXLUTZ își rezervă dreptul de a limita opțiunile de plată disponibile și de a indica alte modalități de plată care sunt, de asemenea, gratuite. În consecință, CLIENTUL nu are dreptul de a pretinde în niciun mod o anumită modalitate de plată a sumei datorate. Plata prețului trebuie efectuată înaintea încărcării mărfurilor de către curier. Astfel, în lipsa efectuării plății termenul de livrare convenit se prelungește în mod corespunzător.

B.4.2. CLIENTUL poate compensa cu datoriile sale față de XXXLUTZ numai creanțele necontestate sau care au fost stabilite în urma deciziei unei instanțe de judecată sau a unui tribunal arbitral, rămasă definitivă și fără niciun alt drept de recurs, și numai după notificarea XXXLUTZ in prealabil în scris în legătura cu suma compensata si cu comunicarea documentelor justificative. In cazul in care XXXLUTZ comunica Clientului ca are motive justificate pentru a nu fi de acord cu compensarea, compensarea nu va opera de drept fara ajungerea la un acord.

B.4.3. Modalitatea de plată cu numerar nu este disponibilă pentru comenzi a căror valoare cu TVA este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice și 10.000 lei pentru persoanele fizice.

B.5. TRANSFERUL PROPRIETATII: LIVRAREA, RESTRICȚIILE PRIVIND LIVRAREA ȘI RIDICAREA MĂRFII DE CĂTRE CLIENT

B.5.1. Livrarea mărfurilor, respectiv prestarea serviciilor comandate se efectuează prin curier, în numele XXXLUTZ, la adresa mentionata de Client in Comanda. XXXLUTZ își rezervă dreptul de a efectua livrarea în regie proprie sau prin intermediul unor terți contractați de XXXLUTZ.

B.5.2. În cazul în care o comandă conține mai multe produse, cu termene de livrare diferite, este aplicabil cel mai lung termen de livrare, deoarece pe cat posibil se va efectua o singură livrare în termenul stabilit de XXXLutz. Livrările parțiale sunt permise în măsura în care sunt rezonabile pentru CLIENT si daca acesta agreaza sa achite costurile suplimentare generate astfel.

B.5.3. XXXLUTZ are dreptul (dar nu este obligată) să combine într-o singură livrare mărfuri din mai multe comenzi efectuate de CLIENT.

B.5.4. Din punct de vedere operational XXXlutz nu poate sa asigure expedierea produselor comandate la o adresă din afara ROMANIEI.

B.5.5. În cazul în care marfa comandată în MAGAZINUL ONLINE este ridicată de către CLIENT, aceasta poate fi predată doar în condițiile prezentării unui act de identitate oficial valabil, prevăzut cu fotografie.

B.5.6 Livrarea si receptia se considera efectuate la semnarea documentelor de livrare de catre Client. La momentul livrarii riscurile produselor sunt preluate de catre Client.

B.5.7. Transferul dreptului de proprietate se efectueaza de la XXXLUTZ la Client la data preluarii produselor. Pana la acea data, in lipsa livrarii produselor, indiferent de motiv, Clientul are doar dreptul de a solicita rambursarea sumei achitate. In cazul in care livrarea nu se poate efectua din motive ce tin de Client, acesta din urma nu este indreptatit la rambursarea costului de expediție.

B.6. TERMENE ȘI DATE DE LIVRARE/RIDICARE DE CĂTRE CLIENT

B.6.1. În cazul în care mărfurile comandate urmează să fie livrate cu camionul sau de către o firmă de transport contractată de XXXLUTZ, data exactă de livrare va fi convenită prin telefon cu partenerul de transport, după acceptarea comenzii.

B.6.2. CLIENTUL este singurul responsabil în următoarele situații:
(i) CLIENTUL trebuie să se asigure că livrarea mărfurilor și, după caz, furnizarea serviciilor se pot face la adresa de livrare (de exemplu, nu există restricții de acces sau parcare etc.) și că acesta este disponibil la această adresă, atât la data livrării, pentru acceptarea/livrarea mărfurilor comandate, cât și la data furnizării serviciilor solicitate (dacă aceasta este ulterioara datei la care a avut loc livrarea mărfurilor), pentru primirea echipei XXXLutz în vederea furnizării serviciilor comandate;
(ii) CLIENTUL trebuie să verifice dimensiunea mărfurilor comandate pentru a se asigura că există suficient spațiu la adresa de livrare pentru a le primi. În acest sens, CLIENTUL trebuie să se asigure că există căi de acces adecvate la adresa de livrare (de exemplu, nu există uși sau scări înguste etc.). In cazul in care din motive legate de lipsa spatiului suficient sau alte motive legate de accesul in spatiul respectiv sau prezenta altor obiecte in zona de acces sau neprotejarea anumitor bunuri in mod suficient, exista posibilitatea ca la livrare sa se cauzeze daune unor bunuri, curierul sau echipa de livrare va aduce aceasta la cunostinta Clientului (mentionand aceasta in documentele de livrare) care isi va asuma intreaga raspundere in cazul in care respectivele daune se produc, XXXLutz fiind exonerat de orice raspundere in legatura cu aceasta. Curierul sau echipa de livrare nu va putea efectua nicio actiune pentru a elibera calea de acces catre locul livrarii, a demonta / ridica sau muta obiecte sau usi sau pentru a proteja bunuri sau obiecte, a indeparta ambalajul de pe produsele livrate sau a monta produsele livrate, acestea fiind in mod exclusiv in raspunderea Clientului.

B.6.3. (1) La data consultarii produsului, pe pagina de produs, este afisat un termen de livrare estimat care insa nu reprezinta un termen fix deoarece acesta depinde de furnizor, de transportator, de conditiile de la data transportului si de adresa de livrare.
(2) Dupa transmiterea Comenzii, CLIENTUL va primi un email de confirmare a primirii comenzii ("Confirmarea de Primire") ce include un termen estimat, care este o estimare bazata pe datele de la acel moment, inainte de data incheierii contractului cu CLIENTUL, insa nu reprezinta un termn fix si nici asumarea unei obligatii de livrare in respectivul termen din partea XXXLUTZ. Acest termen estimat nu va depasi 30 de zile de la data incheierii contractului si curge de la data transmiterii Confirmarii de Primire.
(3) Ulterior validarii Comenzii si primirii tuturor datelor necesare, XXXLUTZ va transmite CLIENTULUI un email de confirmare a comenzii ("Confirmarea de Comanda") prin care va comunica expedierea produselor comandate si va comunica CLIENTULUI un link de Track & Trace unde CLIENTUL va putea accesa termenul de livrare si date despre traseul coletului. Confirmarea de Comanda va reprezenta documentul de validare a Comenzii si care atesta incheierea contractului la distanta, iar prin aceasta se va comunica CLIENTULUI termenul de livrare fata de care se vor adresa toate aspectele legate de eventuale intarzieri de livrare.
(4) Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către XXXLUTZ în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a XXXLUTZ, de decizii ale producătorilor ori de intervenția unor autorități în procesul de transport /verificare /taxare /livrare.
(5) În cazul în care XXXLUTZ primește de la CLIENT date de facturare sau livrare a produselor care sunt eronate, in cazul respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de plăți ori a amânării de către CLIENT a termenului de livrare stabilit, XXXLUTZ își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul pe baza unei notificari scrise transmise Clientului, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.


B.7.4. În cazul în care CLIENTUL a ales condiția de livrare „RIDICARE DE CĂTRE CLIENT“, XXXLUTZ va pune la dispoziție marfa respectivă doar pentru ridicare, la locația aleasă, respectiv la unul dintre cele mai apropiate depozite de ridicare a comenzilor. Încărcarea și transportul se efectuează pe cheltuiala și pe riscul CLIENTULUI. De îndată ce marfa este disponibilă, CLIENTUL va fi notificat de către XXXLUTZ pe e-mail. Ridicarea mărfii trebuie să aibă loc în termen de 3 de zile de la notificarea disponibilității acesteia. In cazul in care Clientul nu a ridicat marfa in termen de 28 de zile calendaristice de la emiterea acestei notificări de disponibilitate, începând cu a douăzeci si noua zi, XXXLutz își rezerva dreptul de a percepe costuri de depozitare in cuantum de 3% din valoarea produselor afectate/ zi de depozitare. După expirarea unei perioade de 14 zile calendaristice de la emiterea notificării de disponibilitate marfa, in cazul in care Clientul nu a ridicat marfa, XXX Lutz va transmite Clientului, prin email, o noua solicitare scrisă de ridicare marfa, cu mențiunea ca, dacă întârzierea in ridicarea mărfii depășește 28 de zile de la emiterea primei notificări de disponibilitate marfa, se vor percepe costuri de depozitare, menționându-se in mod exact costul de depozitare aplicabil pe fiecare zi de intarziere, precum si data exactă de la care XXXLutz va începe perceperea acestuia. Aceste costuri se vor putea recupera de către XXXLutz prin orice mijloc legal disponibil. Astfel, dacă Clientul a achitat un avans sau întregul preț al mărfii respective, in cazul in care contractul este reziliat, XXXLutz își rezerva dreptul de a retine prin compensare costul depozitarii din prețul, respectiv avansul achitat de Client, urmând ca respectivului Client sa i se ramburseze doar diferența rămasă după operarea respectivei compensări
În cazul in care livrarea la CLIENT nu poate avea loc din motive care nu tin de culpa XXXLutz, dacă, în urma stabilirii unei noi date de livrare a mărfurilor la CLIENT, aceasta nu se poate realiza din nou, din motive imputabile CLIENTULUI, XXXLUTZ își rezervă dreptul de a considera contractul încetat de drept, fără nicio alta formalitate, notificare prealabilă, punere în întârziere și fără intervenția instanței de judecată, de la data trimiterii către CLIENT a unei notificări în acest sens, precum și de a solicita daune-interese în valoare de 30% din valoarea comenzii care se vor retine din pretul platit de acesta daca plata s-a efectuat.

B.7.5. La livrare, documentul care confirmă executarea corectă a livrării trebuie semnat de către CLIENT. Acest lucru nu va afecta, în niciun fel, dreptul legal al CLIENTULUI de a notifica ulterior constatarea unui defect sau orice altă lipsă de conformitate a produselor care nu putea fi constatata la livrare. Refuzul de a semna documentul de livrare reprezintă refuzul de a accepta produsele.

B.7.6. După semnarea documentelor de livrare, CLIENTUL intră în posesia fizică a mărfurilor comandate. Din acest moment, CLIENTUL preia toate riscurile asupra mărfurilor, respectiv riscul pierii, distrugerii sau deteriorării lor, cu excepția cazului în care prezentele CCG prevăd altfel.

B.7.7. În cazul în care CLIENTUL nu este disponibil personal, acesta poate desemna o terță parte care să preia mărfurile în numele său. Reprezentantul CLIENTULUI care va prelua mărfurile trebuie să fie o persoană cu capacitatea juridică necesară (respectiv să fi împlinit vârsta de 18 ani), pentru a putea primi, în numele CLIENTULUI, mărfurile. Preluarea de catre o alta persona a produselor la locatia indicata de Client se prezuma ca este efectuata in numele si pe seama Clientului.

B.7.8. La livrare, CLIENTUL are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă).
În caz de daune evidente sau produse lipsă sau incorecte, aceste constatări vor fi înregistrate în documentele de livrare. Prin semnarea documentului de livrare Clientul confirma ca a examinat pachetele si modul de ambalare si nu are obiectiuni cu privire la acestea. Articolele lipsă vor fi livrate gratuit; articolele deteriorate / incorecte vor fi returnate și vor fi înlocuite și livrate gratuit, fara posibilitatea pentru Client de a solicita daune in legatura cu aceasta, XXXLutz fiind exonerat de raspundere in masura in care livreaza ulterior produsele respective sau in masura in care daca nu este posibila livrarea ramburseaza Clientului pretul platit pentru aceste produse.

B.7.9. CLIENTUL va primi toate documentele de garanție aferente fiecărui mărfuri care beneficiază de garanție legală/suplimentară (dacă este cazul), cu toate detaliile centrului de service care asigură reparațiile în perioada de garanție. Garanția mărfurilor achiziționate este asigurată de service-ul autorizat, ca de exemplu electrocasnice, corpuri de iluminat si alte produse electronice si electrocasnice, menționat în documentul de garanție aferent mărfii achiziționate.

B.8. PREVEDERI SPECIALE CU PRIVIRE LA LIVRARE, PENTRU MĂRFURILE PERSONALIZATE

B.8.1. În cazul în care se comandă marfă care este fabricată în conformitate cu specificațiile clientului, se aplică următoarele prevederi în ceea ce privește recepția acestora:
- în cazul în care CLIENTUL refuză să facă recepția mărfii atunci când aceasta este livrată cu camionul sau de către firma de transport la data convenită,
- în cazul în care marfa nu poate fi livrată CLIENTULUI prin curier, iar CLIENTUL refuză să facă recepția mărfii chiar și după expirarea unei perioade rezonabile de grație stabilite de XXXLUTZ, sau
- în cazul în care CLIENTUL a refuzat deja în mod serios, definitiv și expres să facă recepția mărfii,
XXXLUTZ are dreptul, la libera sa alegere, de a solicita executarea contractului sau de a-l rezilia unilateral fara interventia instantei si fara alta formalitate prealabila și de a pretinde daune-interese reprezentând 30% din valoarea comenzii care se va retine dinpretul achitat de Client, dacă marfa în cauză se află deja în posesia XXXLUTZ sau dacă nu mai poată fi anulată comanda la furnizorul corespunzător al XXXLUTZ.


B.8.2. În plus față de cele prevăzute mai sus, XXXLUTZ își rezervă dreptul de a pretinde daune-interese, în special în legătură cu costurile de depozitare suportate, precum și în legătură cu orice venituri reduse în cazul revânzării.

B.10. GARANȚIA

B.10.1. În cazul în care marfa prezintă vicii, se aplică prevederile legale referitoare la garanție.

B.10.2. XXXLutz este obligat să furnizeze Clientului mărfuri care sunt în conformitate cu contractul, fiind răspunzător faţă de Client pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate mărfurile. Se consideră că mărfurile sunt în conformitate cu contractul dacă corespund descrierii făcute de vânzător (i.e. sunt astfel cum sunt descrise), corespund oricărui scop specific solicitat de către Client (adus la cunoștința de XXXLutz Clientului şi acceptat de acesta), corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip (i.e. sunt adecvate scopului), si, fiind de același tip, prezintă parametri de calitate şi performanțe normale, la care Clientul se poate aștepta în mod rezonabil (i.e. sunt de calitate satisfăcătoare).

B.10.3. Pe durata preconizată de viață a mărfii dumneavoastră, Clientul persoana fizica are urmatoarele drepturi rezultand din garantia legala:
  1. XXXLutz raspunde pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor şi care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă.
  2. În caz de neconformitate, Clientul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporţională a preţului sau de a obţine încetarea contractului
  3. Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, Clientul poate opta între reparaţie şi înlocuire, cu excepţia cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune XXXLutzi costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele.
  4. XXXLutz poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparaţia sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele.
  5. Clientul are dreptul fie să obţină o reducere proporţională a preţului fie să obţină încetarea contractului de vânzare în oricare dintre următoarele cazuri:
i)XXXLutz nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea sau, după caz, nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea conform legii sau a refuzat să aducă în conformitate bunurile;
ii)se constată o neconformitate, în pofida eforturilor XXXLutzde a o remedia;
iii)neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preţ sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare;
iv)XXXLutz a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru Client ori acest lucru reiese clar din circumstanţele cazului.
  1. Clientul nu are dreptul de a obţine încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformităţii îi revine XXXLutz
  2. Clientul are dreptul de a suspenda plata unei părţi restante din preţul bunurilor sau a unei părţi a acesteia până în momentul în care XXXLutzîşi va fi îndeplinit obligaţiile care îi revin.
  3. Clientul poate să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăşi 30 de zile calendaristice.
  4. După expirarea termenului de doi ani prevazut la lit a mai sus Clientul poate pretinde remedierea sau înlocuirea bunurilor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.
  5. Reparaţiile sau înlocuirile se efectuează cu respectarea următoarelor condiţii:
i)fără costuri;
ii)într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care XXXLutz a fost informat de către Client cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi Client, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau înlocuirii;
iii)fără vreun inconvenient semnificativ pentru Client, ţinând seama de natura bunurilor şi de scopul pentru care Clientul a solicitat bunurile în cauză.
  1. În cazul în care neconformitatea urmează să fie remediată prin repararea sau înlocuirea bunurilor, Clientul pune bunurile la dispoziţia XXXLutz.
  1. XXXLutz preia bunurile înlocuite pe propria cheltuială.
  1. În cazul în care o reparaţie necesită demontarea bunurilor care au fost instalate într-un mod compatibil cu natura şi cu destinaţia lor, înainte ca neconformitatea să fie constatată, sau în cazul în care bunurile respective urmează să fie înlocuite, obligaţia de a repara sau înlocui bunurile include demontarea bunurilor neconforme şi instalarea bunurilor de înlocuire sau a bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontării şi instalării.
  2. Clientul nu este obligat să plătească pentru utilizarea normală a bunurilor înlocuite în perioada care a precedat înlocuirea acestora.
  3. În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparaţie, termenul de doi ani mentionat la lit a) se prelungeste cu timpul de nefuncţionare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoştinţa XXXLutz lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către Client.
  4. În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme, termenul de doi ani începe să curgă de la data înlocuirii.
  5. Reducerea de preţ este proporţională cu diminuarea valorii bunurilor primite de Client în comparaţie cu valoarea pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi în conformitate.
  6. Clientul îşi exercită dreptul de a obţine încetarea contractului de vânzare printr-o declaraţie către XXXLutz, prin care îşi exprimă decizia de a obţine încetarea contractului de vânzare.
  7. În cazul în care neconformitatea se referă doar la unele dintre bunurile livrate în temeiul contractului de vânzare şi există un motiv de încetare a contractului de vânzare, Clientul poate obţine încetarea contractului de vânzare în raport cu bunurile respective, precum şi cu orice alte bunuri pe care Clientul le-a achiziţionat împreună cu bunurile neconforme, în cazul în care Clientului nu i se poate pretinde în mod rezonabil să accepte să păstreze numai bunurile conforme.
  8. În cazul în care Clientul obţine încetarea contractului de vânzare în ansamblul său sau în raport cu unele dintre bunurile livrate în temeiul contractului de vânzare:
i)Clientul returnează XXXLutz bunurile, pe cheltuiala acestuia din urmă;
ii)XXXLutz îi rambursează Clientului preţul plătit pentru bunuri la primirea bunurilor sau a unei dovezi prezentate de Client că bunurile au fost returnate;
iii)XXXLutz rambursează Clientului suma de bani în conformitate cu lit. ii), folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de Client pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care Clientul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina Clientului plata de comisioane în urma rambursării.

Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 1 an de la livrarea mărfii se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepția cazurilor în care prezumția este incompatibilă cu natura mărfii sau a lipsei de conformitate.

B.10.4 Puteți solicita XXXLutz remedierea oricăror lipsuri de conformitate în cadrul termenului de garanție sau de valabilitate oferit de XXXLutz ca si garantie comerciala, conform documentelor ce va parvin la livrare, în cazul în care o astfel de lipsă de conformitate a apărut, în lipsa culpei dumneavoastră, remedierea urmand sa aibe loc în termen de 15 zile de la informarea XXXLutz despre apariția unei astfel de lipsuri de conformitate. În cazul care XXXutz nu poate remedia lipsa de conformitate, atunci aveți dreptul la rambursarea pretului platit, XXXLUTZ fiind exonerat de orice alta raspundere. După expirarea termenului de garanție sau de valabilitate, puteți solicita contra cost remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite potrivit scopului pentru care au fost realizate, ca urmare a unor vicii ascunse apărute pe durata medie de utilizare a acestora iar XXXLutz poate accepta solicitarea dvs. în măsura disponibilității produsului pe piață.

B.10.4. Toate produsele oferite în MAGAZINUL ONLINE sunt concepute și fabricate pentru uz casnic și privat. Utilizarea produselor în orice scop comercial, de afaceri sau de revânzare, nu va atrage răspunderea XXXLutz pentru orice pierdere de venit sau de profit, pierderi de oportunitati, pierderea afacerii, întreruperea afacerii sau pierderea oportunității de afaceri. În cazul utilizării produselor în scop industrial sau profesional (de exemplu, dar fără a se limita la: hoteluri, pensiuni, restaurante, cantine, grădinițe, etc) XXXLUTZ nu își asumă nicio răspundere pentru defectele care sunt cauzate printr-o utilizare care nu este exclusiv casnică și privată.

B.10.5. În plus, XXXLUTZ nu își asumă nici o răspundere pentru defecte/erori cauzate prin utilizarea necorespunzătoare a mărfii sau utilizarea contrară scopului acesteia. CLIENTUL trebuie să respecte instrucțiunile de utilizare si întreținere ale producătorului. CLIENTUL pierde orice drept de garanție dacă el însuși sau terți neautorizați intervin, efectuează reparații sau încearcă să efectueze reparații asupra mărfii.

CLIENTUL este obligat să anunțe lipsa din colet a unei componente înainte de începerea montajului și să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii.

CLIENTUL admite faptul că produsele fabricate manual și cele din materiale naturale (piele, lemn masiv, etc) nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și evoluția lor în timp influențată de lumina directă și a particularităților aparente. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

CLIENTUL admite că produsele din lemn masiv pot prezenta mici crăpături sau noduri în funcție de natura lemnului sau că pot apărea în timp mici crăpături sau modificări ale culorii în funcție de condițiile în care sunt păstrate produsele - la temperaturi situate în afara intervalului 18-30 de grade Celsius, lumină directă și umiditate ridicată. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

CLIENTUL admite faptul că Încărcarea inegală a dulapurilor cu obiecte sau mutarea lor din loc pot să deregleze ușile sau sertarele. În lipsa unei alte specificații, încărcarea maximă pe polița este de 7kg. Informații despre sarcina maximă suportată găsiți în instrucțiunile de montaj aferente fiecărui produs. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

CLIENTUL admite faptul că tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) și întinderea pielii sau stofei (la canapele și saltele) precum și mătuirea sau, după caz, lustruirea produselor survenită în timp, ca urmare a uzurii în condiții normale nu sunt considerate defecte. În primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanică folosită la umplerea pernelor la canapele și la saltele se va tasa ușor după care se va stabiliza complet, de aceea este normală apariția unor cute ale tapițeriei. Buretele se poate tasa în timpul transportului de aceea este necesară o modelare a umpluturii din perne prin baterea ușoară a acestora. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

CLIENTUL admite că produsele fabricate din piele nu pot fi fabricate identic iar semnele sau particularitățile aparente sunt caracteristici normale ale pielii ce nu diminuează deloc calitatea acestora. Printre acestea se numără, însă fără a se limita la acestea, zone bătătorite vizibile sub forma unor mici puncte, cute de îndoire, zgârieturi sau semne în textura ca urmare a perierii animalului. De asemenea clientul admite necesitatea de a trata produsele cu soluții speciale pentru îngrijirea pielii naturale de 2 ori pe an dacă nu este altfel menționat în cadrul instrucțiunilor producătorului. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:
- dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;
- tăierea sau zgârierea materialelor;
- frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;
- folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații mari de temperatură;
- așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de siguranță este de 1m) în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;
- folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);
- deshidratarea pielii (se va întreține prin tratare de 2 ori pe an dacă nu este altfel precizat în instrucțiunile producătorului pentru a menține elasticitatea pielii);
- udarea produselor (curățați cu o lavetă din bumbac ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru - apoi ștergeți imediat cu o lavetă uscată);
- împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat pentru mutare);
- îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;
- folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.

B.10.6.a. Sarcina de a dovedi că un defect sau viciu care îndreptățește la garanție exista la momentul livrării mărfurilor revine în toate cazurile CLIENTULUI.

B.10.6.b. În plus termenul rezonabil pentru notificarea defectelor și viciilor este de 24 de ore de la predarea/primirea mărfii.

La livrare, CLIENTUL are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă).
În caz de daune evidente sau produse lipsă sau incorecte, aceste constatări vor fi înregistrate în documentele de livrare.
După expirarea termenului de 24 de ore, CLIENTUL nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul livrării (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de CLIENT.

B.10.6.c. La predarea mărfii de către XXXLUTZ se consideră că a avut loc și preluarea acesteia de către CLIENT.

B.10.6.d În cazul în care aveți întrebări sau reclamații cu privire la mărfurile sau serviciile achiziționate, vă rugăm să contactați serviciul relații clienți al XXXLutz prin telefon la numarul 0316318546 sau pe e-mail la adresa [email protected]

B.11. DESPĂGUBIRE / ÎNTÂRZIEREA LIVRĂRII

B.11.1. In cazul intarzierii livrarii cu mai mult de doua saptamani fata de termenul de livrare comunicat prin Confirmarea de Primire sau convenit ulterior intre parti, CLIENTUL poate solicita rezilierea contractului printr-o solicitare scrisa.

B.11.2. in cazul mentionat la B.11.1, raspunderea XXXLUTZ pentru orice daune sau prejudicii directe, care ar fi fost suferite de CLIENT dupa expirarea unei perioade de grație rezonabile de cel puțin 2 săptămâni de la ultima data comunicata pentru livrare, si care sunt in legatura directa cu intarzierea respectiva, opereaza doar in cazul in care CLIENTUL dovedeste faptul că XXXLUTZ se face vinovat de culpă gravă sau de intentie.

B.11.3. XXXLUTZ nu se face răspunzător pentru daunele indirecte sau care nu puteau fi prevăzute si nici pentru pierderile de venit, de profit, pierderi de oportunitati, de afaceri, de reputatie, imagine sau daune morale, pierderi de cifra de afaceri sau pierderi de clienti, pierderi de date, pierderi de beneficii.

B.11.4. Pretențiile de despăgubire din partea Clientului care este OPERATOR ECONOMIC față de XXXLUTZ pot fi formulate în instanță numai în termen de un an de la data la care a luat la cunoștință sau trebuia să ia la cunoștință despre prejudiciu.

B.12. REZERVAREA

B.12.1. Prin intermediul serviciului „REZERVARE“, CLIENTUL poate rezerva în MAGAZINUL ONLINE mărfuri dintr-o FILIALĂ XXXLUTZ situată în ROMÂNIA. În acest scop, CLIENTUL indică produsele dorite și FILIALA XXXLUTZ dorită. Mărfurile rezervate sunt apoi păstrate timp de 24 de ore de la momentul efectuarii rezervarii în filiala selectată, pentru vizualizare și eventuala cumpărare. Dupa expirarea termnului de rezervare, XXXLutz poate vinde produsul rezervat catre terti fara a se considera ca este in incalcarea obligatiei de rezervare.

B.12.2. Prin rezervarea mărfurilor pentru ridicare personală nu se încheie încă niciun contract de vânzare-cumpărare prin intermediul MAGAZINULUI ONLINE. De asemenea, prin rezervarea produselor dorite, CLIENTUL nu efectuează încă o ofertă angajantă. Eventuala încheiere a contractului are loc numai în cadrul FILIALEI XXXLUTZ selectate, la ridicarea mărfii și achitarea prețului.

B.12.3. În cazul REZERVĂRILOR, prețul mărfii nu se poate achita în MAGAZINUL ONLINE. Plata prețului mărfurilor poate fi efectuată numai în FILIALA XXXLUTZ selectată de CLIENT, cu modalitățile de plată acceptate acolo, la ridicarea mărfurilor.

B.13. VOUCHERELE PROMOȚIONALE

B.13.1. XXXLUTZ oferă vouchere promoționale. Voucherele promoționale sunt vouchere pe care CLIENTUL nu le poate obține prin achiziționare, dar care sunt emise în cadrul unor campanii publicitare cu o anumită perioadă de valabilitate.

B.13.2. Voucherele promoționale sunt valabile doar în perioada specificată și pot fi folosite o singură dată în cadrul unui proces de comandă în MAGAZINUL ONLINE. Anumite mărci sau articole pot fi excluse de la promoția în care se înscrie voucherul.

B.13.3. CLIENTUL poate utiliza voucherul introducând codul voucherului în coșul de cumpărături, prin intermediul unui buton prevăzut în acest scop, dar numai înainte de finalizarea procesului de comandă. Nu este posibilă compensarea ulterioară.

B.13.4. Voucherul promoțional nu poate fi transferat terților. Nu se pot combina între ele mai multe vouchere promoționale.

B.13.5. În cazul în care valoarea unui voucher promoțional nu este suficientă pentru comandă, diferența poate fi achitată prin modalitățile de plată oferite.

B.13.6. Voucherul promoțional nu se rambursează în cazul în care se face în totalitate sau parțial returul mărfii, dacă voucherul promoțional a fost emis în cadrul unei promoții, iar nu pentru o contraprestație. În caz de pierdere a codului voucherului, XXXLUTZ nu este obligat să ofere vreun cod sau voucher înlocuitor

B.13.7. Informațiile privind condițiile promoționale corespunzătoare și modul de utilizare a voucherelor se găsesc în vouchere.

B.14. VOUCHERELE CADOU

B.14.1. Voucherele cadou (vouchere pe care CLIENTUL le poate obține prin achiziționare doar în FILIALELE XXXLUTZ) pot fi de asemenea utilizate pentru achiziționarea de articole în MAGAZINUL ONLINE.

B.14.2. Din motive administrative, valoarea voucherelor cadou nu se răscumpără în numerar și nici nu generează dobândă.

B.14.3. Voucherele cadou pot fi utilizate numai înainte de finalizarea procesului de comandă. Nu este posibilă compensarea ulterioară.

B.14.4. Voucherul cadou se consideră utilizat atunci când a fost compensat printr-o comandă.

B.14.5. În cazul în care valoarea unui voucher cadou nu este suficientă pentru comandă, diferența poate fi achitată prin modalitățile de plată oferite.

B.14.6. Într-o singură comandă pot fi folosite mai multe vouchere cadou.

B.14.7. În caz de pierdere a codului voucherului, XXXLUTZ nu este obligat să ofere vreun cod sau voucher înlocuitor.

B.14.8. Voucherul cadou este transferabil. Nu este permisă multiplicarea, modificarea sau falsificarea voucherelor cadou.

B.15. ALTE PREVEDERI

B.15.1. Toate contractele încheiate prin intermediul MAGAZINULUI ONLINE se supun legislației românești, cu excluderea normelor privind conflictul de legi ale dreptului internațional privat și cu excluderea Convenției Națiunilor Unite asupra contractelor de vânzare internaţională de mărfuri (Convention of Contracts for the International Sales of Goods, CISG) si cu excluderea prevederilor obligatorii privind protecția consumatorilor din țara în care cumpărătorul își are reședința obișnuită.

B.15.2. Instanța competentă pentru eventualele litigii este cea de la sediul XXXLutz Mobilier SRL , cu excepția cazului în care CLIENTUL este CONSUMATOR, caz în care litigiile vor fi soluționate de instanțele competente potrivit prevederilor legale în materie.

B.15.3. Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă pentru soluționarea online a litigiilor (SOL): http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Totuși, XXXLUTZ atrage atenția că nu este dispusă să participe la această procedură de soluționare a litigiilor stabilită în mod voluntar. De asemenea, XXXLUTZ nu se supune procedurii alternative de soluționare a litigiilor, stabilită în mod voluntar, în conformitate cu Ordonanța Guvernului nr. 38/2015 privind soluţionarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți.

B.15.4. In cazul in care mai mulți CLIENȚI sunt destinatarii unei Comenzi, acestia sunt răspunzători în mod solidar pentru îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate în cadrul contractului. XXXLUTZ are dreptul de a adresa notificări relevante din punct de vedere juridic, unuia dintre CLIENȚI, la alegerea sa, cu efect pentru toți CLIENȚII, cu excepția cazului în care CLIENTUL a notificat în scris o altă adresă. Acest lucru este valabil și în ceea ce privește îndeplinirea eventualelor obligații de rambursare a sumelor plătite.

B.15.5. În cazul în care anumite prevederi din prezentele CCG devin nule sau, din orice motiv, inaplicabile, rămân valabile și în deplin efect celelalte prevederi. Părțile sunt obligate să înlocuiască prevederea lovită de nulitate sau inaplicabilă printr-o alta prevedere care să se apropie cât mai mult posibil de sensul și scopul prevederii nule sau inaplicabile.

B.15.6. Până la notificarea în scris a unei adrese diferite, comunicările și declarațiile de intenție se efectuează în mod legal la adresa indicată de CLIENT în comandă. La încheierea contractului, CLIENTUL este obligat să furnizeze în mod complet și corect datele relevante solicitate în contract. În cazul în care CLIENTUL furnizează informații incorecte, incomplete și neclare, acesta este răspunzător pentru toate costurile suportate de XXXLUTZ ca urmare a acestui fapt. În situația altor daune-interese și despăgubiri, CLIENTUL este obligat să ne informeze imediat în scris cu privire la orice modificare de nume, adresă sau reședință. În cazul în care CLIENTUL nu se conformează acestei prevederi, orice notificare scrisă trimisă la ultima adresă cunoscută a CLIENTULUI va fi considerată suficientă pentru a îndeplini cerințele de comunicare validă.

C. INFORMAȚII PRIVIND DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI DIN CONTRACT

C.1. În cazul în care CLIENTUL este CONSUMATOR, acesta are dreptul de a se retrage din contractul încheiat la distanță, în conformitate cu Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative („OUG 34/2014”) cu amendamentele și modificările ulterioare. Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu prevederile legale aplicabile revine CONSUMATORULUI.

Dreptul de retragere din contract

C.2. Conform legii, aveți dreptul de a vă retrage din contractul incheiat prin Confirmarea Comenzii dumneavoastra de XXXLutz în termen de 14 zile, fără a fi necesară menționarea motivelor.

C.3. Termenul de retragere din contract de 14 zile, începe după cum urmează

a. din ziua în care dumneavoastră sau un terț desemnat de dumneavoastră, care nu este transportatorul, ați intrat în posesia fizică a mărfurilor, SAU

b. în cazul unui contract pentru mai multe mărfuri în cadrul unei comenzi unitare, care urmează a fi livrate separat, din ziua în care dumneavoastră sau un terț desemnat de dumneavoastră, care nu este transportatorul, ați intrat în posesia fizică ultimei mărfuri, SAU

c. în cazul unui contract de furnizare a unei mărfuri care constă din mai multe loturi sau piese, din ziua în care dumneavoastră sau un terț desemnat de dumneavoastră, care nu este transportatorul, ați intrat în posesia fizică ultimului produs sau a ultimei piese,

C.4. Pentru a vă exercita dreptul de retragere din contract, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a a vă retrage din prezentul contract printr-o declarație clară (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, sau e-mail), la următoarele date de contact:
XXXLutz Mobilier SRL e-mail: [email protected]
Tel: 0040 (0) 31 631 8546
În acest scop, puteți utiliza modelul de formular anexat mai jos, care nu este însă obligatoriu.

C.5. Pentru a respecta termenul de retragere din contract, este suficient să trimiteți notificarea de exercitare a acestui drept înainte de expirarea termenului de din contract indicat la punctul C3.

Consecințele retragerii din contract

C.6. În cazul în care vă retrageți din prezentul contract
a. Retragere totala din contract: vă rambursăm imediat toate plățile pe care le-am încasat de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din faptul că ați ales un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi, având costul cel mai redus), în termen de 14 zile de la data la care am primit notificarea privind retragerea dumneavoastră din prezentului contract. Pentru această rambursare, vom folosi aceleași modalități de plată pe care le-ați utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în mod expres cu dumneavoastră; în niciun caz nu vă vom percepe comisioane pentru această rambursare.
b. Retragere partiala din contract, atunci cand returnati un produs neconform care a fost livrat impreuna cu alte produse conforme ce nu fac obiectul returnarii: vă restituim costul de livrare doar în cazul în care acesta se poate defalca pe fiecare produs în parte și doar pentru partea aferentă produsului neconform care se returnează.

C.8. Trebuie să returnați sau să predați mărfurile la
XXXLutz Mobilier SRL
Str. Comerțului Nr 1, 077090 Domnești, Ilfov
fără întârziere și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați notificat cu privire la retragerea din prezentului contract. Termenul se consideră respectat dacă expediați mărfurile înainte de a expira termenul de 14 zile.

C.9. În cazul în care ne-am oferit să ridicăm mărfurile sau dacă acest lucru a fost convenit separat, aveți obligația de a permite ridicarea mărfurilor într-o zi lucrătoare, în intervalul dintre orele 8:00 și 18:00, data concretă fiind stabilită de comun acord în fiecare caz în parte. În cazul în care marfa nu poate fi ridicată la data convenită din motive care vă sunt imputabile, trebuie să ne suportați costurile rezultate astfel.

C.10. Veți suporta costurile directe de efectuare a returului de marfă in cazul produselor conforme, pana la plafonul maxim de 149, RON in cazul retururilor prin curierul partener XXXLutz

C.11. Dumneavoastră veți compensa eventuala depreciere a mărfurilor, însă numai dacă această depreciere a fost cauzată de o manipulare a mărfurilor care nu a fost necesară pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora.
in cazul în care produsele returnate prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, piese lipsă, XXXLUTZ își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea starii produselor.

C.12. In caz de retur al unui produs comandat online, indiferent de motivul pentru care se efectueaza returul, respectiv indiferent daca acesta era conform sau prezenta neconformitati, Clientul are obligatia de a returna produsul demontat, mai putin in cazul in care produsul a fost livrat Clientului montat, si a-l reambala, pe costul sau, in cutie de carton si in folie protectoare daca este cazul, astfel incat sa fie protejat pe parcursul transportului. Pana la predarea de catre transportator catre XXXLutz, Clientul suporta riscul descompletarii, al distrugerii sau deteriorarii provocate produsului pe parcursul transportului din motive ce tin de demontare sau ambalare, transportatorul nefiind raspunzator de a verifica modul in care este ambalat produsul.

Cazurile în care nu se aplică dreptul de a denunța contractul

C.12. Nu aveți dreptul de a vă retrage din contract:
a. în cazul contractelor de furnizare a unor mărfuri care sunt fabricate în conformitate cu SPECIFICAȚIILE CONSUMATORULUI sau care sunt în mod clar adaptate la nevoile personale (personalizate în mod clar, SAU

b. în cazul contractelor de furnizare a unor mărfuri care sunt livrate sigilate și care nu pot fi returnate din motive de protecție sanitară sau de igienă, dacă sigiliul acestora a fost îndepărtat după livrare de către CONSUMATOR, SAU
c. în cazul contractelor în cazul cărora CONSUMATORUL a solicitat în mod special XXXLutz să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, XXXLutz prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de CONSUMATOR sau furnizează alte mărfuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau mărfuri suplimentare.
Mărfurile se consideră a fi în orice caz fabricate în conformitate cu SPECIFICAȚIILE CONSUMATORULUI [pentru care nu există dreptul de retragere din contract] dacă marfa comandată în MAGAZINUL ONLINE a fost adaptat cu ajutorul „CONFIGURATORULUI”, când acesta va fi disponibil, înainte de efectuarea comenzii.

Versiune actualizată la: 18.12.2024

Anexa 1

MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE DIN CONTRACT:

Dacă doriți să vă retrageți din contract, vă rugăm să completați formularul de mai jos și să îl trimiteți la:

XXXLutz Mobilier SRL
Strada Comerțului Nr. 1,
077090 Domnești, Ilfov
E-mail: [email protected]
Tel: 0040 (0) 31 631 8546

Către [vă rugăm să introduceți se introduce numele, adresa poștală și, dacă este cazul, numărul de telefon și adresa de e-mail ale XXXLutz]

Prin prezentul, subsemnatul/subscrisa (*) vă informez cu privire la retragerea mea/noastră din contractul încheiat de subsemnatul/subscrisa (*) cu privire la achiziționarea următoarelor mărfuri (*)/prestarea următorului serviciu (*):

Comandat la data de (*)/primit la data de (*):

Numele consumatorului:
Adresa consumatorului:
Semnătura consumatorului (doar în cazul notificării pe suport de hârtie) și data:


Partea B: Termeni de utilizare pentru "Cont Client".
§ 1: Domeniul de aplicare; abateri de la CGV
  1. (XXXLutz Mobilier SRL) ("XXXLutz") pune la dispoziția utilizatorului înregistrat ("Client") un Cont de Utilizator în zona înregistrată "Cont Client" de pe Site-ul web ("Cont de Utilizator"). Acești Termeni de utilizare pentru "Cont Client" reglementează furnizarea și utilizarea Contului de Utilizator. Termenii de Vânzare de partea B a acestor Termeni și Condiții se aplică pentru achiziționarea de produse prin intermediul magazinului nostru online de pe Site-ul web.
  2. Clientul trebuie să aibă cel puțin vârsta de 18 ani pentru a se înregistra pentru un Cont de Utilizator și să aibă reședința în Romania.
  3. În cazul în care Clientul este o persoană juridică , persoanele care acționează se asigură că dispun de împuternicirile necesare pentru a reprezenta persoana juridică respectivă.
  4. Prin înregistrarea pentru un Cont de Utilizator pe Site-ul web și prin acceptarea acestor Termeni de utilizare pentru "Cont Client", Clientul încheie un contract de utilizare gratuită a serviciilor și beneficiilor din cadrul Contului de Utilizator, care include prevederile acestor Termeni de utilizare pentru "Cont Client".
  5. Acești Termeni de utilizare a "Cont Client" se aplică exclusiv. Nu se acceptă condiții divergente, suplimentare sau contradictorii. Acest lucru se aplică și în cazul în care XXXLutz nu se opune în mod expres includerii lor.

§ 2: Servicii în cadrul Contului de Utilizator
Clienții care se înscriu pentru un Cont de Utilizator pot beneficia în special de următoarele servicii, dintre care unele sunt individualizate. Servicii suplimentare pot fi adăugate pe durata contractului de utilizare:
  1. Cumpărături simplificate: Clientul primește acces la portalul de internet și la un tablou de bord în care își poate stoca informațiile generale și preferințele pentru cumpărături. În consecință, Clientul nu este nevoit să reintroducă informațiile de fiecare dată când face o achiziție sau vizitează Site-ul web. Clientul își poate stoca adresa și adresa preferată de facturare și de livrare, metoda de plată și sucursala XXXLutz. Clientul poate modifica aceste informații în orice moment în Contul său de Utilizator. Clientul poate face achiziții pe Site-ul web atât în calitate de Utilizator înregistrat în Contul său de Utilizator, cât și în calitate de vizitator. În cazul în care Clientul efectuează achiziția în calitate de vizitator, informațiile despre comandă nu vor fi stocate în Contul de Utilizator al Clientului, cu excepția cazului în care Clientul furnizează numărul cardului său de fidelitate ca parte a achiziției și Contul de Utilizator este legat de programul de loialitate. La cumpărare se aplică condițiile de vânzare valabile ale XXXLutz.
  2. Prezentare generală a comenzilor: În Contul de Utilizator, Clienții pot gestiona comenzile și pot vizualiza informații despre comenzile curente și anterioare pe care le-au plasat în calitate de utilizatori înregistrați. În acest scop, XXXLutz pune la dispoziție un istoric al comenzilor, statusul comenzilor, facturi, informații privind retragerile și returnările, precum și instrucțiuni de asamblare – dacă sunt disponibile - pentru produsele comandate.
  3. Liste de preferințe: Clienții pot crea liste de produse care le plac, pot vizualiza aceste liste și le pot personaliza în orice moment.
  4. Gestionarea programărilor: Clienții pot rezerva și gestiona programările pentru consultații în sucursalele noastre. Experții în amenajări XXXLutz pot, dacă Clientul dorește, să încarce planurile de amenajare în Contul de Utilizator al Clientului după întâlnirea de consultanță. În plus, Clienții pot rezerva și gestiona programările pentru utilizarea furgonetelor prin intermediul Contului de Utilizator.
  5. Cupoane: Clienții pot primi cupoane, de exemplu, pentru restaurantele XXXLutz. Cupoanele sunt destinate doar pentru uzul personal al Clientului respectiv și pot fi utilizate în conformitate cu condițiile cuponului respectiv. Nu este permisă revânzarea cupoanelor sau transmiterea lor cu titlu gratuit către terți. În cazul unui transfer neautorizat, cupoanele își pierd valabilitatea și nu mai pot fi utilizate.
  6. Concursuri: Clienților li se oferă posibilitatea de a participa la extrageri de premii. Se aplică condițiile de participare ale concursurilor respective.
  7. Sondaje de opinie: XXXLutz contactează ocazional Clienții pentru participarea voluntară la sondaje de satisfacție privind XXXLutz în general, despre achiziții și spațiul de locuit și stilul de amenajare al Clientului.
  8. Recenzii ale produse: Clienții pot să comenteze și să evalueze produsele noastre pe Site-ul web (în conformitate cu secțiunea 6 din acești Termeni de utilizare pentru "Cont Client"), pentru a oferi altor Clienți informații, sfaturi și opinii. Clienții își pot șterge în orice moment propriile comentarii și recenzii de pe Site-ul web.
  9. Buletine informative personalizate și recomandări de produse: Clientul poate alege să se înscrie la newsletter-ul de e-mail XXXLutz și să beneficieze de personalizarea recomandărilor de produse afișate pe Site-ul web, precum și a voucherelor care îi sunt oferite. Personalizarea în funcție de interese a buletinului informativ, a recomandărilor de produse de pe Site-ul web și a voucherelor se realizează în principal pe baza următoarelor date: utilizarea buletinului informativ prin e-mail, utilizarea sondajelor, voucherele utilizate, datele cookie, datele privind achizițiile, discuțiile de vânzare.
  10. Social media: XXXLutz oferă, de asemenea, Clienților – la cererea acestora - publicitate de la XXXLutz pe site-urile de socializare sau pe alte site-uri web partenere ale furnizorilor de publicitate comportamentală, așa cum se arată în informațiile privind protecția datelor.
  11. Serviciul clienți: Clienții pot face solicitări de informații la Serviciul de Asistență pentru Clienți.
  12. Conectarea cu programul de loialitate: În cazul în care Clientul solicită acest lucru, XXXLutz conectează Contul de Utilizator cu programul de loialitate XXXLutz al Clientului.
§ 3: Modificări ale datelor de contact; transferabilitatea "Contului de Client"
  1. Clientul trebuie să informeze imediat XXXLutz cu privire la orice modificare a datelor sale de contact din Contul de Utilizator.
  2. Contul de Utilizator este personal și nu poate fi transferat altor persoane.
§ 4: Cerințe tehnice
Contul de Utilizator este accesat prin intermediul telecomunicațiilor. Condițiile prealabile pentru utilizarea Contului de Utilizator sunt (în fiecare caz, în conformitate cu stadiul actual al tehnologiei):
  • Acces la internet,
  • Dispozitiv care permite accesul la internet (PC, notebook, smartphone sau tabletă PC),
  • Versiunea curentă a unui browser web, și
  • Activarea Java Script.
XXXLutz nu furnizează niciunul dintre componentele hardware sau software necesare.
§ 5: Drepturile de utilizare ale Clientului
  1. Sub rezerva prevederilor prezenților Termeni de utilizare pentru "Cont Client", XXXLutz acordă Clientului un drept global, neexclusiv, netransferabil și fără sublicență de a utiliza Contul de Utilizator în scopuri personale pe durata acordului de utilizare. Este interzisă utilizarea "Cont Client" în scopuri comerciale.
  2. Nu este permisă nicio altă utilizare a Contului de Utilizator, cu excepția cazului în care acest lucru este convenit în mod expres în acești Termeni de utilizare pentru "Cont Client" sau rezultă din dispozițiile legale obligatorii. În special, Clientului nu i se permite să vândă, închirieze, împrumute, sublicențieze sau să distribuie în alt mod, să reproducă, să copieze, să pună la dispoziția publicului, să editeze sau să traducă, să aranjeze, să facă inginerie inversă sau să modifice în alt mod Contul de Utilizator, integral sau parțial, sau să reproducă rezultatele obținute în urma acestor acțiuni sau să îl folosească pentru a fabrica un produs concurent.
§ 6: Obligațiile Clientului
  1. Atunci când utilizează "Cont Client", Clienții sunt obligați:
  • să protejeze datele de conectare atribuite și măsurile de siguranță privind identificarea și de autentificarea împotriva accesului unor terți și să nu le transmită unor terți;
  • să păstreze în siguranță parola pentru contul lor, să o selecteze în mod sigur și să o schimbe în mod regulat și să se conformeze cererilor și instrucțiunilor noastre privind securitatea IT;
  • să nu utilizeze în mod abuziv Contul de Utilizator;
  • să nu încerce să recupereze informații fără autorizație sau să încerce să intervină pe Site-ul web sau să solicite altcuiva să facă acest lucru;
  • să facă o copie de siguranță a Conținutului Clientului încărcat pe Site-ul web în mod regulat și în conformitate cu riscul respectiv, dar în orice caz înainte de încetarea acordului de utilizator;
  • să își creeze propriile copii de siguranță pentru a garanta reconstrucția Conținutului Clientului în caz de pierdere;
  • să verifice Conținutul Clientului pentru viruși înainte de a-l trimite sau încărca pe Site-ul web și să utilizeze programe de protecție antivirus de ultimă generație;
  • să nu încarce Conținutul Client care (a) nu este relevant pentru scopul Site-ului web sau (b) nu corespunde cu conținutul caractersiticilor de câmă relevante; și
  • să încarce Conținutul Client cu informații care conțin date cu caracter personal referitoare la terți numai dacă este relevant și dacă Clientul a informat în prealabil terța parte în cauză.
  1. Conținutul pe care Clientul îl postează pe Site-ul web sau în Contul de Utilizator ("Conținutul Clientului") ar trebui:
  • să fie exprimat exclusiv într-o manieră adecvată, deschisă, dar în același timp respectuoasă,
  • să nu defăimeze, denigreze, amenințe, să nu hărțuiască sau să urmărească alte persoane și nici să nu conțină date cu caracter personal ale unor terțe părți (cum ar fi numele sau o adresă de e-mail),
  • să nu încalce drepturile de proprietate intelectuală ale unor terțe părți, cum ar fi drepturile de autor, drepturile de marcă, drepturile la un nume sau alte drepturi protejate,
  • să nu fie utilizate în mod abuziv pentru publicitate de orice fel sau alte interese comerciale sau pentru apeluri la proteste politice și
  • să nu conțină conținut ilegal, în special conținut infracțional, pornografic, denigrator sau care încalcă drepturile personale; acest lucru se aplică, de asemenea, conținutului dăunător, cum ar fi viruși, troieni și programe malware.
  1. În cazul în care XXXLutz are suspiciuni rezonabile de a crede că un Client nu respectă Termenii de utilizare pentru "Cont Client", XXXLutz își rezervă dreptul de a dezactiva accesul la Contul de Utilizator și, eventual, la conținutul postat până la remedierea încălcării și - în cazul unei încălcări repetate sau ireparabile - de a înceta acordul de utilizare cu Clientul fără notificare prealabilă.
§7: Drepturile asupra Conținutului încărcat de Client
  1. Prin încărcarea respectivului Conținut al Clientului, Clientul acordă XXXLutz dreptul neexclusiv asupra Conținutului Clientului până la un an calendaristic după încetarea acordului de utilizare. Aceasta include, dar nu se limitează la, dreptul de a copia, converti, reproduce, distribui sau pune la dispoziția altor Clienți ai Site-ului web, de a modifica Conținutul Clientului – atât timp cât aceste modificări nu priveză Conținutul Clientului de efectul dorit sau nu denaturează Conținutul Clientului.
  2. XXXLutz acceptă prin prezenta acordarea acestor drepturi. Clientul este responsabil pentru a se asigura că Conținutul Clientului este acordat liber de drepturi ale terților și că drepturile terților nu împiedică utilizarea Conținutului Clientului de către XXXLutz.
  3. Clientul este conștient de faptul că Conținutul Clientului este partajat, de exemplu, cu alți Clienți de pe Site-ul web.
§ 8: Protecția datelor
Pentru informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului în legătură cu Contul de Utilizator și utilizarea cookie-urilor pe Site-ul web, vă rugăm să consultați politica noastră de confidențialitate https://www.xxxlutz.ro/c/privacy și politica noastră privind utilizarea cookie-urilor https://www.xxxlutz.ro/cookieConsentLink.
§ 9: Standarde de calitate și securitate IT
  1. XXXLutz se străduiește să furnizeze serviciile în conformitate cu acești Termeni de utilizare pentru "Cont Client" fără erori și fără întreruperi. Cu toate acestea, XXXLutza nu poate garanta întotdeauna o furnizare de servicii fără erori și neîntreruptă. În caz de erori, întreruperi ale serviciilor sau alte reduceri ale calității, XXXLutz va restabili funcționarea normală cât mai curând posibil.
  2. La operarea "Cont Client", XXXLutz respectă standardele legale privind securitatea datelor și IT. Informațiile dvs. din "Cont Client" sunt protejate prin standarde care sunt întotdeauna actualizate și obișnuite pe piață sau mai înalte.
§ 10: Răspundere
  1. Răspunderea XXXLutz pentru daune datorate neglijenței ușoare, indiferent de motiv, este limitată după cum urmează:
  1. În cazul încălcării obligațiilor esențiale care decurg din obligația contractuală, răspunderea XXXLutz este limitată până la valoarea prejudiciului direct si previzibil în cadrul domeniului de aplicare al contractului;
  2. XXXLutz nu este răspunzătoare pentru neglijență ușoară. XXXLutz nu este raspunzatoare pentru daune indirecte, pierderi de oportunitati, de date, pierderi de venit sau profit, daune in legatura cu reputatia, pierderi de afaceri sau intreruperea afacerii ori pierderi de cifra de afaceri.
  1. Limitările de răspundere menționate în § 10 (1) din acești Termeni de utilizare pentru "Cont Client" nu se aplică în cazurile de răspundere legală obligatorie (în special în conformitate cu legea privind răspunderea pentru produse), precum și în cazurile de vătămari corporale cauzate din culpă. În plus, acestea nu se aplică dacă și în măsura în care XXXLutz și-a asumat o garanție.
  2. § 10 (1) și (2) din acești Termeni de utilizare pentru "Cont Client" se aplică în mod corespunzător răspunderii XXXLutz pentru cheltuielile irosite.
  3. Clientul trebuie să ia toate măsurile corespunzătoare pentru a evita sau pentru a diminua daunele.
§ 11: Durata contractului
  1. Clientul sau XXXLutz poate înceta acordul de utilizare în orice moment, fără a da motive (prin intermediul butonului "Șterge" din Contul de Utilizator sau prin e-mail la ([email protected]). Dreptul la reziliere rămâne neafectat.
  2. După încetarea acordului de utilizare, Contul de Utilizator este dezactivat, iar Conținutul Clientului este eliminat de pe Site-ul web. Conținutul Clientului este stocat și prelucrat de XXXLutz numai dacă și în măsura în care acest lucru este necesar din motive legale de arhivare. Clienții sunt ei înșiși responsabili pentru crearea de oricăror copii de rezervă ale Conținutului Client în timp util înainte de încheierea relației de utilizare.
  3. XXXLutz poate întrerupe "Contul Client" în orice moment.
  4. Valabilitatea cupoanelor sau a concursurilor încă valabile la momentul întreruperii sau al încetării relației de utilizator din "Cont Client" nu este afectată de întreruperea "Cont Client", cu excepția cazului în care termenii de utilizare a cuponului sau a concursului respectiv reglementează altfel.
  5. Întreruperea "Cont Client" sau încetarea relației de utilizator nu are nicio influență asupra comenzilor pe care Clientul le-a transmis deja către XXXLutz.
§ 12: Soluționarea litigiilor
XXXLutz nu participă la procedurile de soluționare a litigiilor de către o comisie de arbitraj pentru consumatori și nu este obligată să facă acest lucru. Litigiile se vor solutiona de catre instantele competente.

§ 13: Diverse
  1. Se aplică legea României, cu excepția normelor privind conflictul de legi și a Convenției ONU privind contractele de vânzare internațională de mărfuri. Dispozițiile legale privind limitarea alegerii legii aplicabile și aplicabilitatea dispozițiilor imperative, în special cele ale statului în care clientul își are reședința obișnuită în calitate de consumator, rămân neschimbate.
  2. În cazul în care una sau mai multe prevederi ale acestor Termeni de utilizare pentru "Cont Client" sunt sau devin nevalabile sau inaplicabile, acest lucru nu afectează valabilitatea Termenilor de utilizare pentru "Cont Client " în alte privințe. Într-un astfel de caz, XXXLutz și Clientul se angajează să înlocuiască dispoziția invalidă sau inaplicabilă cu o dispoziție validă sau aplicabilă care să se apropie cât mai mult posibil de intenția economică. Același lucru este valabil și pentru completarea lacunelor contractuale.
  3. XXXLutz are dreptul de a modifica în orice moment, dacă este necesar, acești termeni. XXXLutz va informa Clientul în prealabil cu privire la o modificare, de exemplu, printr-un e-mail sau un pop-up atunci când se conectează la Contul de Utilizator. În principiu, modificările aduse termenilor necesită consimțământul Clientului. O alta procedura se aplica în cazul modificărilor termenilor din următoarele motive: i) Pentru a se adapta la modificările legislative sau jurisdicționale sau la cerințele oficiale, ii)la dezvoltarea ulterioară a serviciilor în cadrul Contului de Utilizator șiiii) la introducerea de noi servicii. În cazul modificărilor din aceste motive, Clientul are opțiunea de a se opune prin e-mail la adresa ([email protected] ) sau în scris în termen de 30 de zile de la primirea notificării de modificare. În cazul în care clientul nu se opune în timp util sau continuă să utilizeze serviciile și beneficiile la care se referă modificările sau care au o influență directă după primirea notificării de modificare, se consideră că prevederile modificate sunt acceptate. XXXLutz va semnala acest lucru Clientului în mod separat într-o notificare de modificare.