Întrebări frecvente XXXL
Întrebări frecvente despre retururi și reclamații
Cum pot returna produsele?
Pentru a asigura o procesare cât mai rapidă şi mai uşoară a retururilor, vă rugăm să procedaţi după cum urmează:
Returnarea produselor conforme în limita a 14 zile de la recepție se poate face în condițiile de mai jos cu mențiunea că achitarea costului de transport va fi în sarcina cumpărătorului.
- Retururi prin curier
În cazul în care doriţi să returnaţi un produs prin curier, utilizaţi eticheta şi formularul de retur ataşate confimării de expediere. Vă rugăm să împachetaţi bunurile în aşa fel încât să nu se deterioreze în urma transportului - în mod ideal în ambalajul de transport original, nedeteriorat. Vă rugăm să introduceţi în pachet şi formularul de retur. Odată împachetat, ataşaţi eticheta de retur pe pachet şi predați-l curierului. În cazul în care vă lipseşte eticheta de retur vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la adresa: [email protected]. Vă ajutăm cu plăcere şi vă trimitem o etichetă de retur.
- Retururi la livrare
Dacă doriţi să returnaţi articole care au fost livrate de către firmele partenere vă rugăm să contactaţi centrul nostru de contact (https://www.xxxlutz.at/kontaktcenter). Data de colectare va fi stabilită de comun acord cu dumneavoastră în prealabil.
- Retururi la ridicare personală
Produsele care au fost ridicate dintr-unul din magazinele noastre, trebuie returnate în acelaşi magazin. Adresaţi-vă magazinului dumneavoastră XXXLutz.
Mai multe informaţii găsiţi aici (https://www.xxxlutz.ro/c/retururi-si-reclamatii).
Returnarea produselor conforme în limita a 14 zile de la recepție se poate face în condițiile de mai jos cu mențiunea că achitarea costului de transport va fi în sarcina cumpărătorului.
- Retururi prin curier
În cazul în care doriţi să returnaţi un produs prin curier, utilizaţi eticheta şi formularul de retur ataşate confimării de expediere. Vă rugăm să împachetaţi bunurile în aşa fel încât să nu se deterioreze în urma transportului - în mod ideal în ambalajul de transport original, nedeteriorat. Vă rugăm să introduceţi în pachet şi formularul de retur. Odată împachetat, ataşaţi eticheta de retur pe pachet şi predați-l curierului. În cazul în care vă lipseşte eticheta de retur vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la adresa: [email protected]. Vă ajutăm cu plăcere şi vă trimitem o etichetă de retur.
- Retururi la livrare
Dacă doriţi să returnaţi articole care au fost livrate de către firmele partenere vă rugăm să contactaţi centrul nostru de contact (https://www.xxxlutz.at/kontaktcenter). Data de colectare va fi stabilită de comun acord cu dumneavoastră în prealabil.
- Retururi la ridicare personală
Produsele care au fost ridicate dintr-unul din magazinele noastre, trebuie returnate în acelaşi magazin. Adresaţi-vă magazinului dumneavoastră XXXLutz.
Mai multe informaţii găsiţi aici (https://www.xxxlutz.ro/c/retururi-si-reclamatii).
Ce pot face în cazul în care produsul comandat online nu corespunde aşteptărilor mele?
Ne puteţi returna, bineînţeles, produsul, în termen de 14 de zile în cazul în care acesta nu corespunde aşteptărilor dumneavoastră. Mai multe informaţii în acest sens găsiţi la subpunctul „Cum pot returna produsele”?
Unde pot găsi eticheta de retur?
Eticheta de retur este inclusă în confirmarea de expediere. În cazul în care nu aţi primit nicio etichetă de retur, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la adresa: [email protected].
Ce pot face în cazul în care am primit greşit sau incomplet comanda?
În cazul în care produsele nu îndeplinesc aşteptările dumneavoastră sau este ceva în neregulă cu acestea şi există aşadar un motiv de plângere, atunci suntem bucuroşi să clarificăm şi rectificăm acest lucru cât mai repede posibil. Vă rugăm să vă adresaţi centrului nostru de contact prin e-mail la adresa: [email protected]. Noi verificăm dacă este posibilă o livrare ulterioară a produsului solicitat şi ne străduim să găsim o soluţie potrivită.
- În cazul produselor deteriorate vă rugăm să furnizaţi o descriere amănunţită a daunelor precum şi fotografii în care se pot remarca acestea (o fotografie de aproape şi una de la distanţă pentru a putea estima dimensiunea daunelor).
- În cazul produselor livrate greşit, vă rugăm să ne trimiteţi o fotografie a etichetei articolului în care să fie vizibil şi numărul acestuia.
- În cazul în care aţi primit o comandă incompletă, marcaţi piesele lipsă în manualul de asamblare şi trimiteţi-ne o fotografie. Acesta este cel mai rapid mod în care putem identifica elementele care vă lipsesc. Vă rugăm să verificaţi, de asemenea, şi dacă este vorba despre mai multe date şi modalităţi de livrare în ceea ce priveşte comanda dumneavoastră.
- În cazul produselor deteriorate vă rugăm să furnizaţi o descriere amănunţită a daunelor precum şi fotografii în care se pot remarca acestea (o fotografie de aproape şi una de la distanţă pentru a putea estima dimensiunea daunelor).
- În cazul produselor livrate greşit, vă rugăm să ne trimiteţi o fotografie a etichetei articolului în care să fie vizibil şi numărul acestuia.
- În cazul în care aţi primit o comandă incompletă, marcaţi piesele lipsă în manualul de asamblare şi trimiteţi-ne o fotografie. Acesta este cel mai rapid mod în care putem identifica elementele care vă lipsesc. Vă rugăm să verificaţi, de asemenea, şi dacă este vorba despre mai multe date şi modalităţi de livrare în ceea ce priveşte comanda dumneavoastră.
Când îmi primesc rambursarea?
În cazul în care returnaţi anumite produse,rambursarea va fi efectuată de îndată ce produsele au ajuns din nou în posesia noastră. În principiu, durează maxim 14 zile până vă primiţi banii înapoi, iar rambursarea are loc întotdeauna prin aceeaşi metodă prin care aţi efectuat plata.
Vă rugăm să aveţi în vedere următoarele: În cazul plăţilor cu cardul de credit, din cauza perioadelor de facturare individuale, este posibil să vedeţi suma creditată doar în următorul extras de cont al cardului.
Vă rugăm să aveţi în vedere următoarele: În cazul plăţilor cu cardul de credit, din cauza perioadelor de facturare individuale, este posibil să vedeţi suma creditată doar în următorul extras de cont al cardului.
Cât timp am la dispoziţie pentru a returna o comadă?
Puteţi returna bunurile achiziţionate din magazinul nostru online în termen de 14 de zile. În cazul bunurilor achiziţionate din magazinele noastre, vă rugăm să vă adresaţi direct unui angajat.
Cât timp beneficiez de garanţie?
Toate produsele pe care le-aţi achiziţionat de la noi beneficiază, bineînţeles, de o garanţie de 2 ani. Dacă aţi primit bunuri cu defecte evidente, vă rugăm să le raportaţi imediat (de preferat să ataşaţi şi o fotografie) la centrul nostru de contact prin e-mail la adresa: [email protected]. Vă ajutăm cu plăcere.
Cum pot obţine piese de schimb şi accesorii?
Dacă aveţi nevoie de accesorii pentru produsele comandate online, vi s-a defectat sau aţi pierdut ceva, vă rugăm să vă adresaţi centrului nostru de contact prin e-mail la adresa: [email protected]. Angajaţii noştri vă informează cu plăcere despre disponibilitatea şi preţurile produselor.
O serie nu mai este disponibilă. Cum pot obţine un produs (înlocuitor)?
Vă rugăm să vă adresaţi centrului nostru de contact prin e-mail la adresa: [email protected]. Vom face tot posibilul pentru a vă îndeplini cererea. Pentru noi este important ca toate produsele pe care le cumpăraţi din magazinele noastre să poată fi utilizate pe o perioadă cât mai lungă de timp.