Amenajarea unui home-office perfect: 6 sfaturi pentru reușită

Fie că este temporar sau permanent: lucrul de acasă oferă avantaje, dar prezintă și provocări. Vă dezvăluim 6 sfaturi la care ar trebui să fiți atenți atunci când vă amenajați biroul de acasă, astfel încât să vă puteți desfășura productiv ziua de lucru.

1. Locul ideal pentru Home-Office

În biroul dumneavoastră de acasă ar trebui să existe cel puțin o fereastră. Lumina zilei nu numai că asigură condiții bune de iluminare, dar ajută și stimulează mintea.
De asemenea, căutați o cameră din casă care este expusă la puțin zgomot. Un loc cu vedere la strada principală aglomerată de sub fereastră este mai puțin potrivit pentru munca concentrată. Fie că este vorba de un birou separat sau de o stație de lucru mobilă: cu mobilierul potrivit pentru biroul de acasă, puteți configura un birou acasă chiar și atunci când spațiul este limitat.

Birouri

Săriți paragraful
Sfatul consilierului
Covoare pentru un plus de confort
Zgomotul de fond deranjant poate fi redus semnificativ cu ajutorul unui covor, deoarece amortizează zgomotul și creează în același timp o atmosferă confortabilă. Acesta poate fi colorat, în timp ce restul camerei este păstrat într-o paletă de culori mai neutră. Prin urmare, dacă optați pentru un covor atunci când vă proiectați biroul, obțineți nu numai o îmbunătățire a acusticii camerei, ci și un punct de atracție vizual decorativ.

2. Amenajarea spațiului de lucru: mai puțin înseamnă mai mult

În primul rând, ar trebui să vă gândiți la ceea ce aveți cu adevărat nevoie pentru munca de zi cu zi, pentru a reduce planificarea spațiului de lucru la elementele esențiale. Ca designer grafic, un birou mic poate fi suficient pentru dumneavoastră, în timp ce pentru munca creativă este posibil să aveți nevoie de un birou mai mare cu mai mult spațiu de depozitare. Prin urmare, înainte de a vă configura spațiul de lucru, ar trebui să notați de ce aveți cu adevărat nevoie pentru munca dvs. și cât spațiu aveți la dispoziție. În acest fel, puteți să fiți cu ochii pe lucrurile importante în timp ce vă inspirați de pe internet cu idei moderne pentru birouri acasă.

Un mic sfat suplimentar: renunțați la tot ceea ce vă perturbă procesele de lucru și alungați de pe suprafața de lucru obiectele inutile sau neutilizate, cum ar fi decorațiunile somptuoase sau ceașca de cafea din ziua precedentă. Aceste lucruri nu numai că irosesc un spațiu de lucru valoros, dar vă și perturbă concentrarea.

3. Amenajați un Home-Office funcțional & ergonomic

Dacă optați pentru piese individuale sau pentru seturi și serii complete de mobilier de birou depinde în totalitate de preferințele dumneavoastră. Cu toate acestea, concentrați-vă asupra funcționalității noului dvs. mobilier de birou! Ați descoperit un fotoliu grozav pentru sufragerie pe care credeți că l-ați putea folosi ca scaun de birou? Să fiți productiv cu dureri de spate nu este atât de ușor. Pentru a asigura o poziție optimă de ședere, ar trebui să prioritizați mobilierul ergonomic. Atunci când vă amenajați biroul de acasă, asigurați-vă că investiți într-un scaun de birou adecvat, pe care să puteți sta opt ore pe zi fără probleme. Un birou solid și spațios va fi necesar pentru a susține toate ustensilele de lucru.

Scaune birou

Săriți paragraful
Birourile cu înălțime reglabilă și poziția de ședere verticală contribuie, de asemenea, la ușurarea zilei de lucru. În mod ideal, ar trebui să optați pentru un birou cu înălțime reglabilă, care poate fi într-adevăr ajustat optim la înălțimea dumneavoastră. Și cel mai bun lucru este că puteți lucra și în picioare, ceea ce vă ușurează și coloana vertebrală.


Deseori neglijată, dar foarte importantă este iluminarea corectă a biroului. Așadar, atunci când vă amenajați biroul de acasă, achiziționați și o lampă de birou de înaltă calitate.

4. Nu neglijați spațiul de depozitare

Nu toate birourile de acasă oferă suficient spațiu de depozitare fără dulapuri, rafturi sau rollbox-uri practice. Dacă aveți nevoie de spațiu de depozitare pentru documente, ar trebui să optați pentru idei moderne și creative atunci când vă amenajați biroul de acasă. Rafturile decorative de perete, de exemplu, oferă mult spațiu de depozitare fără a ocupa spațiu prețios. Același lucru este valabil și pentru lămpile de perete. Dacă pentru activitatea pe care o desfășurați nu aveți nevoie să păstrați multe documente, nu încărcați inutil suprafața și alegeți un rollbox practic cu sertare. Acestea sunt practice pentru păstrarea accesoriilor mici si a agendei de lucru și sunt mobile, deci poate fi împins ușor sub birou pentru a elibera spațiul. Prin urmare, mobilierul de birou poate îndeplini mai multe funcții - un sistem de arhivare practic și o decorațiune confortabilă merg adesea mână în mână.

Rafturi și rollboxuri

Mai multe produse
Săriți paragraful

ROLLBOX

Carryhome
599,‒ RON**
449,‒ RON
Incl. T.V.A.
plus
ROLLBOX - stejar Sonoma/antracit, Design, plastic/metal (48/63/45cm) - CarryhomeROLLBOX - stejar Sonoma/antracit, Design, plastic/metal (48/63/45cm) - Carryhome
SALE %
1.990,‒ RON
999,‒ RON
Incl. T.V.A.
plus
ROLLBOX - ardeziu, Trend, material pe bază de lemn (44,3/53,7/57,3cm) - PaidiROLLBOX - ardeziu, Trend, material pe bază de lemn (44,3/53,7/57,3cm) - Paidi
SALE %
Mai multe produse
Ordnung am Schreibtisch

5. Planificați o zonă neutrală pentru ședințele online

Când casa este ordonată, este mai ușor să lucrezi - asta nu este nimic nou. Cu toate acestea, curățenia la locul de muncă a devenit și mai importantă datorită videoconferințelor și a apelurilor video. La urma urmei, un mediu ordonat demonstrează profesionalism și reflectă adesea modul în care lucrați. Gândiți-vă la ceea ce va fi vizibil ulterior în secțiunea cu imagini și țineți cont de acest lucru atunci când vă amenajați spațiul de lucru. Separatoarele de spații - cum ar fi paravanele - pot fi utile ca o soluție rapidă.
Sfatul consilierului
Completați Home-Office-ul cu plante
Fie că sunt pete verzi de culoare sau filtre naturale de aer, plantele contribuie la climatul interior și fac ca fiecare birou de acasă să arate mai prietenos. Apropo: pentru camerele mici puteți alege plante curgătoare deoarece nu ocupă mult spațiu suplimentar.

6. Creați spațiu pentru idei creative


Nici la serviciu nu stați toată ziua la birou: discutați idei în sala de ședințe sau folosiți zona de lounge pentru brainstorming. Pe de altă parte, găsirea inspirației pentru idei noi în biroul de acasă nu este atât de ușoară. Poate fi foarte util să schimbați din când în când locurile de lucru pentru a veni cu idei noi! Atunci când vă amenajați biroul de acasă, planificați un mic "colț de gândire" - dar nu neapărat pe canapeaua din sufragerie, în fața televizorului! Un fotoliu confortabil de lectură, o canapea extensibilă sau un fotoliu puf în biroul de acasă sunt perfecte pentru gândire - mai ales în combinație cu o lampă de podea frumoasă și un covor moale și colorat. În plus, un astfel de colț confortabil este, de asemenea, o modalitate excelentă de a vă relaxa după muncă!


Nu este nevoie de mult pentru a stăpâni munca de acasă dacă vă gândiți în prealabil la planificarea și mobilarea biroului dvs. de acasă! Cu sfaturile potrivite pentru biroul de acasă, o amenajare bine gândită a locului de muncă și mobilier funcțional pentru biroul de acasă, este ușor să lucrați productiv - chiar și de acasă!