Retururi şi reclamaţii

Introduceți un singur cuvânt cheie, un subiect.

Ce pot face în cazul în care am primit greşit sau incomplet comanda?

În cazul în care produsele nu îndeplinesc aşteptările dumneavoastră sau este ceva în neregulă cu acestea şi există aşadar un motiv de plângere, atunci suntem bucuroşi să clarificăm şi rectificăm acest lucru cât mai repede posibil. Vă rugăm să vă adresaţi centrului nostru de contact prin e-mail la adresa: [email protected]. Noi verificăm dacă este posibilă o livrare ulterioară a produsului solicitat şi ne străduim să găsim o soluţie potrivită.
 
- În cazul produselor deteriorate vă rugăm să furnizaţi o descriere amănunţită a daunelor precum şi fotografii în care se pot remarca acestea (o fotografie de aproape şi una de la distanţă pentru a putea estima dimensiunea daunelor).

- În cazul produselor livrate greşit, vă rugăm să ne trimiteţi o fotografie a etichetei articolului în care să fie vizibil şi numărul acestuia.

- În cazul în care aţi primit o comandă incompletă, marcaţi piesele lipsă în manualul de asamblare şi trimiteţi-ne o fotografie. Acesta este cel mai rapid mod în care putem identifica elementele care vă lipsesc. Vă rugăm să verificaţi, de asemenea, şi dacă este vorba despre mai multe date şi modalităţi de livrare în ceea ce priveşte comanda dumneavoastră.

Contactați-ne acum

  • Email



    Ne puteți contacta oricând la adresa de email [email protected]. Echipa noastră vă va răspunde prompt la orice întrebare și vă va oferi suportul necesar în cel mai scurt timp posibil.

    Către formularul de contact
  • Telefon



    Pentru asistență rapidă și directă, vă invităm să apelați echipa magazinului online, care vă stă cu drag la dispoziție, de Luni până Vineri în intervalul orar 9:00 - 18:00 la numărul de telefon 031 631 8546.

    Sunati acum